Lugn dag ..

Idag vaknade vi inte förrän vid halv 1, det var väldigt skönt att bara få sova.
Inget speciellt har man gjort heller, druckit kaffe, hunnit kika lite på våra bästa år med mammsen ..
Vid halv 4 åkte vi och hämta bompi :) , efter det åkte vi och handla..
Så det har inte blivit så mycket gjort, men ibland känns det också skönt att lägga allt åt sidan och bara vara med sig själv.
Ikväll blir det film, Irene Huss - Guldkalven , tror jag den hette. ÄNTLIGEN, har en ny kommit ut..
Jag har suttit och väntat i evigheter, älskar Irene Huss filmerna :) ..
Ne men nu måste jag sluta skriva , för bompi står brevid mig och rycker mig i handen och vill dansa..:P
Gooing.
Tingeling..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0