Migrän och illamående?

Igår vaknade jag med sån där riktigt jobbig huvudvärk..
älskling var så söt mot mig, han är verkligen så himla snäll mot mig jämnt, den bästa pojken man kan ha.. <3 ..
han masserade mig och kliade mig i håret som han gör dagligen :) ..
Sen hämtade han ett glas vatten och det kändes väl skönt att få i sig vätska..
Men sen kom det helt plötsligt, jag fick springa till toaletten för jag kände bara hur allt ville komma upp ..
Nu har det varit såhär flera gånger..
Och jag vet inte vad det är ?
Kräktes väl ungefär 3 - 4 gånger, men ingen magsjuka för jag var ju hungrig och kunde äta. Utan det kom alltid när jag drack vatten? hm..
Jaja, jag ska nog till läkaren på måndag.. så får vi se hur allt ligger till.
Idag har jag ingen huvudvärk och allt känns så underbart.
skriver sedan, hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0