Vecka 16 imorgon!

har inte orkat skriva på ett tag, inte för att jag har gjort något speciellt men har liksom bara inte blivit av.
Imorgon går jag in i vecka 16, :) .. Nu börjar det rulla på!!
Har gått riktigt fort sedan vecka 14, tiden har bara runnit iväg och magen har blivit mycket mycket större.
Gud vad den växer bara på 2 veckor, det är helt sjukt :) .
Nu har jag ingen midja kvar, har blivit alldeles rund där :) hehe så mysigt att bara dra handen runt magen..
Nästa måndag blir det ultraljud också , ska bli så spännande.
Att man egentligen kan få se sin bebis genom ultraljud, rörelser m.m är ju helt underbart.
Ska verkligen njuta..

Ne nu ska jag dra mig igen, skriver väl mer imorgon ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0