Kan inte sova !

Min underbara lillasyster Mikaela Figoni!
Du ska veta en sak, det viktigaste..
Vi älskar dig och det är att oavsett vad , vad du än säger eller gör.
Men visst det gör ont ! , fastän vi vet att det inte är mikaela som pratar.
Det vet du också gumman ..
Du är så speciell för mig.
 
Du är min enda syster, och jag vill bara att du ska må bra.
Om något skulle hända , om du skulle få för dig dumma saker så kommer vi känna så stor skuld.
Vi försöker verkligen, vi försöker få ett tag om dig men du vägrar vägrar vägrar !
Det som gör mest ont, det är att en helt annan människa som egentligen är någon som ska vara en förebild, har förstört dig totalt. Han har förstört våran lilla oskyldiga flicka.
Vi har gått miste om flera flera år pga den idioten .
Jag kommer ihåg dagen vi flytta från Göteborg.
Det känns som vi inte har setts sen den dagen,
och du ska veta att det inte bara du som är ledsen hjärtat.
Det är flera gånger jag inte har kunnat hålla tillbaka tårarna när jag hört dig bryta ihop.
Det är många gånger jag får en klump i halsen när lucas undrar vart hans storasyster är, och när hon ska komma.
Pga honom så kommer detta finnas med hela livet ut, och detta kommer påverka dig, dina syskon och du kommer att hata honom för det senare i livet.

Vi älskar dig iallafall ska du veta , vår söta lillasyster/storasyster.



Kommentarer
Postat av: Jennie

hon har blivit så otroligt söt.har ni ingen kontakt med henne alls nu?

2009-08-14 @ 08:32:45
URL: http://youngmom.devote.se
Postat av: Jenka

<3

2009-08-14 @ 10:24:53
URL: http://liljen.blogg.se/
Postat av: Mamma

Mina ögon fylldes till tårar nu=(

2009-08-15 @ 16:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0