Måndag måndag !

Så var det dags för david att gå iväg på dagarna.
Mindre roligt ..
Idag ska / skulle jag fika med megan men jag har inte hört något ifrån henne.
Men hon kanske ligger och sover , alla är ju inte uppe tidigt bara för att jag är det .
Men nu är ju klockan ioförsig snart halv 2 , men hon hör nog av sig.
Jag håller på att städa för fullt, har redan tagit köket, förutom golvet, men det tar jag sist.
Så nu är det dags att ta storarummet eller toan, men jag vet inte riktigt vart jag ska börja :/

Idag skulle även Bvc-sköterskan ringa oss , men det har hon inte gjort än.
Gör hon inte det får jag ta och ringa, för Iszabella måste ju liksom ha sprutan .
Hon är redan försenad två veckor med den...

Jag och david satt och kolla på massa bilder på Iszabella när hon var bara några dagar dagar gammal.
Gud så liten ! :( Saknar den tiden så enormt.
Mammas lilla hjärta ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0