Onsdag !

Tidgt imorse vakna jag av att jag hade en väldigt varm Iszabella brevid mig , så jag gick upp , hämtade tempen och alvedon , jag förstod direkt att hon hade feber och att den var hög.
Och det var den också, hon hade 39.4 i feber..
Så jag gav henne en alvedon fort som bara den , sedan gick jag och hämtade en handduk som jag sedan blötte ner med kallt vatten, och la den på hennes huvud.
Trots den höga febern , var hon lika glad..
Hon snackade på , försökte väcka pappsen och skratta ..
Men jag var fortfarande rädd och observant ..
Så inte kunde jag somna om på ett tag sedan, vilket hon gjorde.,
Men nu mår hon bra igen, vi har kollat läget med henne lite då och då nu när hon sover.
Jag gav henne alvedon i förebyggande syfte , och det var nog väldigt bra .
Imorgon är nog febern över helt och hållet. Skönt det..

Ja , det var det de..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är kanske tänderna som är på G? Dom kan ju få feber då.

2009-08-06 @ 10:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0