Överskott av Energi!

Det är vad jag har nu kan man säga! Jag skulle helt ärligt kunna storröja här hemma nu.
Vad ska man göra när man är så pigg? Sängen är det sista man tänker på !!!!

Jag och david har iallafall gjort en intresseanmälan på en lägenhet idag, men jag skriver inte mer om det.
För vi hoppas inte på för mycket, pga att sådant hela tiden ska krångla.
Jag sitter nu inne på arbetsförmedlingen och kollar runt vad som finns, för jag känner verkligen för att gå ut och jobba nu. Men vad vet jag inte, kanske hittar någon som inte ens har något med vården att göra.
Jag vill ju egentligen inte ut och jobba inom sjukvården eller äldreomsorgen eftersom schemat varierar från vecka till vecka.
Skulle jag jobba två, tre kvällar på raden så ser inte jag Iszabella på jätte många dagar.
Det är ju ioförsig när hon börjar på dagis, för då får ju david gå upp , lämna henne , sedan går jag upp vid kanske 10 - 11 börjar jobba vid 14.00 och när jag kommer hem vid kanske 22.30 tiden då sover ju hon, oså blir det samma visa dagen där på och även dagen efter det.
Man ska inte vara kräsen nu när det ser ut som det gör i dagens samhälle, men tiden med min dotter är för dyr för att förloras .
Jätte skönt om man hade ett jobb från 08.00 - 16.00.
Jag ska kolla vidare här. Natti alla , hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0