Torsdag ..

Idag kom Jennie och Alvin hem till oss och var lite sociala :)
Vääldigt trevlig!
Har precis kommit hem till mamma, och som vanligt gick jag hela vägen i från lextorp till stan, usch va varmt det var ..

Iszabella är på god väg till att börja krypa:) , hon ställer sig på knäna men då faller armarna ihop istället. Haha.
Det kommer, det kommer ..

Jag skrev ju nu för ett litet tag sedan att jag hade beställt en skip hop skötväska , som jag direkt betalade in eftersom jag verkligen är i behov av en.
De stod på deras hemsida att varor levereras inom 3 dagar, Ja eller hur ?
Jag har väntat på den sedan den 24 Juli, mer än 2 veckor alltså.
Så igår skickade jag iväg ett mail till dom, men de har dom inte svarat på!
Och när man ringer så säger dom att de ska ringa upp inom några dagar för dom har så mycket att göra.
Ska de verkligen behöva vara såhär , jag pratade iallafall in på deras telefonsvarare och var inte alls glad!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja, hon är riktigt nära på att krypa nu! Nu gäller det att börja bli riktigt observant för helt plötsligt har hon krypit iväg! :D

2009-08-06 @ 15:45:21
URL: http://youngmom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0