Ett väldigt bra tag sedan !

Känns väldigt tråkigt att man inte skriver något längre. Men jag känner att den tiden finns liksom inte lika mycket. Det är jämt fullt upp här hemma, och när man väl har tid över så städar man eller något annat . Så jag brukar inte vara inne på internet överhuvudtaget så mycket längre. Men jag ska allt försöka skriva lite mer, inte för att det är några som läser mig blogg såsätt , men jag tycker iallafall själv om att jag skriver lite, för mitt minne är ju verkligen bra . Not.. Då har jag det skrivet. Haha. Då är det Julafton om två dagar, herregud.. Lite sorgligt att man inte tycker det är lika mysigt som man tyckte när man var liten. Jag tror nog alla vill bli barn på nytt vid Jul, det vill iallafall jag. :) Så många julklappar till Iszabella har det inte blivit , för jag har verkligen inte hittat så många leksaker till henne, det finns ju så mycket mer sedan när hon blir 2-3 år, men under året finns det ju knappt något. Så det blev lite leksaker och lite kläder. Julgran blev det ingen här hemma heller. Iszabella skulle nog välta ner den ett antal gånger om dagen. Så nästa år blir det mer Juligt här hemma. Imorgon, dagen innan Julafton det är då vi får pengar. Det känns mindre kul, för vem har lust att storhandla dagen innan jul då det säkerligen kommer vara massa med folk. Men vad ska man göra. Idag blir vår skrutta 10 månader, vår lilla prinsessa, det är inte långt kvar tills hon blir 1 år nu. Mamma älskar dig ! Ne nu har jag inte mer att skriva, men nu ska jag verkligen försöka skriva ett inlägg varje dag även om det bara är några få rader. Ha en bra dag. Hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0