Bara jag som är vaken !

Nu är det bara jag som är vaken, :P
Iszabella har väl somnat och vaknat efter några minuter men nu sover hon nog gott tror jag.
Och min älskade man har somnat så gott i soffan.
Här är det bara jag som är pigg och vaken, men det är ju inte så konstigt heller, david har ju varit uppe tidigt i morse, och jag och Iszabella vakna inte förrän klockan 11.00 idag :) , hon är ju lite små sjuk så det är nog därför hon sover så länge.
Och imorgon blir det ju antagligen flytt, så jag håller på för fullt att packa och greja.


Jag får kommentarer från massor , men jag vet inte riktigt hur jag ska svara er. :P
Jennie kan jag ju alltid svara när hon kommenterar för hon har ju blogg. .
Jag känner mig alltid så taskig när jag inte skriver tillbaka ..
Men ni ser ju att jag sett dom iallafall, eftersom att de är godkända..

Ne nu ska jag nog ta och göra något till här i röjandet , sedan ska jag väcka david så vi kan lägga oss i sängen för natten.
Sov gott allihopa.
Pusshej

Kommentarer
Postat av: Jennie

åh, ni får höra av er när ni har flyttat och kommit till ro i lägenheten så man får komma och kika :) Så får småttingarna leka lite ;D

2009-03-28 @ 22:55:05
URL: http://hafstad.devote.se
Postat av: Jennie

Tycker vi ska ta och ses igen någon dag snart så jag får se din lilla sötnos medans hon fortfarande är liten för det går ju fort :)

2009-03-31 @ 13:25:44
URL: http://hafstad.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0