BVC imorgon ..

Imorgon ska vi för första gången till BVC, klockan 14.30 .
Hon hade bara en halvtimma ledigt, men vi skulle iallafall väga Iszabella ..
Efter det så ska vi hem till mamma för imorgon är det hockey :)
Gud så spännande.
Vi ska möta färjestad i 7 matcher, och jag hoppas verkligen vi vinner över dom.
De är ju faktiskt ett bra lag, men sist vi spela mot dom så var faktiskt spelet ganska lika .
Imorgon kommer våra ringar också:) Ska bli spännande att se hur de ser ut!!
Jag har ju aldrig varit förlovad innan, jag tycker att man ska ta en förlovning seriöst, och endast förlova sig med den man verkligen vill leva med , inte för att bara vara förlovade.
Ne nu ska jag se efterlyst, och sedan ska vi kolla på andra avenyn som vi har laddat ner, har ju missat 2 avsnitt.
ha en bra kväll. Hejhej.

Kommentarer
Postat av: marie

Får bara beklaga!Dom vinner INTE över Färjestad!

2009-03-05 @ 09:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0