Dagen .


Den har bara runnit iväg ..
Jenny sandberg har varit här, det var längesedan man träffa henne, vi kom fram till att det var på studenten vi sågs sist.'
Får ta och träffa henne snart igen, tiden bara rann iväg när hon var här .
Kändes som det fanns så mycket mycket mer o prata om ..

Igår pratade mamma med han som ska tatuera oss, och jag kom på en jätte grym idé .
Jag ska tatuera in en sak som ingen annan har..
Jag ska måla Iszabellas fot , och göra ett avtryck och sedan tatuera in den.
Sedan ska jag ha david och iszabellas namn i foten ..
Har en bild i huvudet, det kommer bli jätte bra !!! :)))
Ne nu ska jag byta blöja på lilltjejen, och se om hon vill sova lite så ska jag lägga mig och vila lite om hon nu somnar.
Bara slappa framför tvn om det finns något bra att se på ..
Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0