:)

Efter kaffet blev man pigg ja !
Nu skulle jag verkligen inte kunna sova om jag gick och la mig, eller så hade man väl somnat på nolltid ..
Iszabella ligger i spjälsängen, och drömmer.. Hon gör ifrån sig några små ljud.
Det låter jätte sött.
David han har fått flipp , han började tvätta när vi kom hem, så han är nere i tvättstugan och hänger upp allt.
Han är så underbar ..
Nu har våra nya sängkläder , och det nya överkastet kommit på också .. Fan vad snyggt det blev, jag skulle egentligen inte sätta på de förrän vi flyttat, men jag var bara tvungen att se hur det såg ut på.
Det kommer bli så fint i det nya sovrummet.
Det är inte ens en månad kvar tills vi flyttar, och vi längtar massvis.
Nu har vi inte ens en soffa i denna lägenheten, den nya kommer i helgen, och den kommer vi ju inte använda innan vi får lägenheten.
Nu har vi allt klart förutom ett köksbord, men det ska också fixas nu denna eller nästa månad. Vi får se ...
Ne nu ska jag snoka vidare om det finns något fint man kan köpa till lägenheten :)
Sedan blir det att göra iordning Iszabella inför natten ..
Godnatt allihopa! pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0