Godnatt!

Nu sover Iszabella , jätte gott.
Men hon vaknar väl snart bara för det ..
Nu snart ska jag slänga mig brevid älskling i sängen, och kramas.
Saknar våra stunder, då vi kunde ligga i evigheter i sängen och bara gosa.. Tyvärr har man inte den tiden längre.

Igår satt jag och kolla på färjestad matchen, ville så att de skulle förlora så jag kunde reta davids mamma lite här, men så blev det ju inte . Och david sa från de att färjestad låg under med 2 - 0 att de ändå skulle vinna.
Han kanske håller lite på det laget ändå, vilken svikare :P .

Till davids mamma:
Jag får skriva här för jag vet inte hur jag ska svara :P
Iszabella var inte med när vi var på överby , eftersom hon inte mådde så bra :/ .
Men vi var allt inne häromdagen men då jobbade du inte. :P


Här är vagnen som jag har tittat på och förälskat mig i.
Den är ioförsig från 6 månader, men hon kan ju faktiskt ta och ligga i den till sommaren, och i agusti är hon ju ett halvår.
Här tänker vi framåt ..


Kommentarer
Postat av: Jennie

Va fin. Förstår att du förälska dig i den :)

2009-03-27 @ 10:01:45
URL: http://hafstad.devote.se
Postat av: jessica

är inte fullt liggläge på den..inte så man ligger plant som man gör i barnvagnen..liam har en sån..

2009-03-27 @ 10:57:58
Postat av: Mamma

Ja gumman jag var med dig när vi titta på vagnen, och på 2009 rs modell är det riktigt liggläge och det såg vi i affären, så den kan du till o med använda om en månad. Iszabella skulle bli så fin i den....man tar upp fotstödet till handtaget och sen har man en fäll där i...så det påverkar inte mormors snäcka nånting.Jag hade så till alla mina barn. Sen är det vindskydd eftersom den e framåt vänd så det är ingen fara alls. O skulle det blåsa så orkar man faktiskt vända på vagnen och dra den...så alla annonyma som skriver o gnäller o klagar är det det vi kallar för den SVENSKA AVUDSJUKAN????? Låt var o en sköta sitt!!!Eller stå för vad ni tycker i stället för att skriva annonym, ett IP nummer går o kolla upp!!!Iszabella får den vagnen om 2 veckor och kan ligga plant och det blir varmt o skönt plus att solen värmer!!!Ni e så duktiga med henne både du och David!!!

2009-03-27 @ 13:49:16
Postat av: Emma

Jättefin :)

2009-03-27 @ 16:41:34
Postat av: Helena

Den vagnen var fin. Jag vet mammor som har haft sitt barn liggandes i liknande vagnar när dom varit rätt så små och det har gått jättebra. Dessutom skulle det även gå att ha en babylift i den också.

2009-03-29 @ 22:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0