Onsdag!

Redan onsdag, herregud vad veckorna går fort. Men det kanske bara är jag som tycker det :P
Imorgon ska vi till BVC igen.. Då får vi veta hur mycket hon har gått upp på en vecka.
Jag tycker inte hon gör något annat än att äta när hon är vaken, och det syns att hon har lagt på sig.
Hon har fått en liten dubbelhaka, jätte sött :))
Idag är det match igen, klockan 19.00? stämmer det? Det kan nog Marie (davids mamma) svara på :P.
Ja och vinner vi inte denna matchen så är vi inte med längre, vet faktiskt inte om jag vill se den matchen, det känns rätt meningslöst.
Vi måste ju ändå vinna tre på raken nu, och sedan slå dom i sista matchen och jag hatar att säga det men det klarar vi inte !!
Synd, brynäs har faktiskt kämpat så hårt nu i de tre matcherna som har varit mot färjestad, vilket färjestad inte har gjort .
De har bara haft tur när de har skjutit mot mål , och fått in pucken.
Så MÅNGA chanser brynäs har haft vid deras mål, det är ju fan pinsamt att de inte fått in mer än ett mål.
Rätta mig om jag har fel, men det är väl bara ett mål de har gjort i 3 matcher nu? Eh skit samma men färjestad har ju vunnit alla hittills.
Snart ska vi ner till stan och äta, vi får hoppas att Iszabella tar och vilar lite då.
Hon har nog aldrig varit vaken såhär många timmar i sträck, men då sover hon nog gott sedan.
Jaja , jag ska ta och dricka upp mitt kaffe, göra mig iordning lite och sedan ska vi gå.
Skriver kanske mer sedan..
Pussheej

Kommentarer
Postat av: Jenka

Ja det e nog bara du som tycker det går fort, det går fort ibland, men så fort man räknar ner till bf så går det SÅ segt!

Lite mer bilder på den lilla :D

2009-03-11 @ 16:45:15
URL: http://liljen.blogg.se/
Postat av: Marie

Det är inte tur det är skicklighet!Kommer ni på kalas på lördag?Vill gärna träffa lilla gullungen.Det syns att hon har vuxit.Kan inte dDavid skicka en bild där hon tittar.Hon är ju SÅ söt!!

2009-03-11 @ 21:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0