Vacker dag !

Gud, vad härligt det är ute idag !
Vilken härlig känsla man fick när man kom ut idag, det var jätte varmt och jag kollade på vagnen och sa till david
" åh , jag vill ha Iszabella i bärselen när det är så härligt ute" , men då hade vi varit tvungna att släpa vagnen upp till tredje våningen igen, eller vi kunde ju tagit med oss vagnen också men. Det blev ingen bärsele iallafall, vi får ta det nästa gång det är härligt ute.
Det måste ha varit jätte varmt för henne inne vagnen, en overall, och in i en åkpåse.
Så jag öppnade upp den , så det blev lite kallare iallafall, sedan kan man ju inte ta av henne för mycket heller.
Men om man själv tycker det är otroligt varmt i en tunn jacka så vad tycker då inte hon ?

Jag hoppas verkligen vädret håller i sig, man får sådan otrolig energi när det är så skönt ute .
Man blir så glad !!


Jag längtar såå till sommaren !!
 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0