Vaken ...

Här är man vaken och klockan är 02.20 ..
Jag är helt pigg, röjer runt här hemma , packar ner saker och känner mig inte alls trött.
Men jag får snart ta och sluta med det och försöka sova, för Iszabella kan vakna när som helst, och då kanske man är jätte trött.
Imorgon är hon redan en månad :)
Herregud, tiden har verkligen gått fort.
Saknar den dagen då hon föddes, på något konstigt sätt saknar man när man åkte in till förlossningen och när man låg där i 6 timmar, med smärta och väntan på att hon skulle komma ut.
Ja snart är hon väl tonåring också !
Längtar så tills hon blir större, när de första orden, stegen och allt kommer :)


Ne nu ska jag nog ta och försöka sova lite.
Godnatt allihopa.

Kommentarer
Postat av: Jenka

Haha, tonåring ja, det blir roligt! :D

Dom växer ju så snabbt! Bara 39 dagar kvar för mig, äntligen går det lite snabbare.. snart ligger ja där med smärta och bara väntar på bebisen..:D

2009-03-22 @ 16:56:38
URL: http://liljen.blogg.se/
Postat av: Helena

Oj, redan en månad gammal. Ja, tiden går för fort. Leo är ju redan ett år. Dom växer upp så fort dom små liven.

2009-03-23 @ 16:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0