Jag är trött..

Jag förstår inte hur man kan vara såhär trött som jag är.
När vi kom hem förut, så skrattade jag åt mig själv kan jag säga.
Jag och David stod i köket och jag skulle ladda kaffebryggaren, häller i vatten, lägger i filtret och sedan börjar jag räkna måtten, och jag kände hela tiden hur något var fel. Jag tittar ner i filtret och vad har jag lagt i? Jo välling ..
Jag tittade på David som stod brevid och han frågade vad jag höll på med, hahaha. Hur korkad får man vara, eller trött kanske jag borde säga.
Ja iallafall, jag kom på att det är mycket som kommer ske under dagarna framöver.
Imorgon ska jag och Iszabella åka med Michelle och Alicia till lek&buslandet, David och Nicole ska på kalas i vänersborg, hans syster Emma fyller år :) . På måndag ska jag på efterkontroll, längtar efter att få prata lite med min gamla barnmorska, jag tycker verkligen om henne, dock känns det inte lika bra att lägga sig i gynstolen , men men..
Senare ska jag möta upp Marie efter att hon har slutat skolan, så ska vi först bort till davids mormor och hämta hennes son, sedan hem till mig och dricka kaffe. :)
På tisdag, ja då åker man till Ullared, det ska bli så härligt att komma iväg någonstans.
Den 1/9 fyller min lillebror Lucas "bompi" hela 10 år, wow min lilla lilla lillebror blir så stor. 2 siffrigt. Hjärtat<3
Den 4/9 ska vi på williams kalas. Jag ska även gå förbi och lämna en sak till min mamma som fyller 37 år den dagen.
Den 7/9 ska vi till BVC med Bella, eftersom att hon blev sjuk så lägligt till besöket i tisdags. Ja jag har säkerligen missat lite grann men jag har lite att göra. Så ska man planera dopet också, men det är ju nästan klart , allt ska bara köpas in och fixas liksom.
Sedan fyller ju jag 21 år den 24:e September. Herreguuuuuud, jag börjar bli riktigt riktigt gammal.
Stanna tiden eller dra tillbaka klockan lite ..

Ne nu tänkte jag nog snart sova här tror jag, om mina prinsessor tillåter det. :)

Jag älskar min familj <3

Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Ja guuuuud va gammal du blir Elina ;P Pension nästa?

2010-08-28 @ 06:45:50
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0