19 Mars

Godmorgon ! Vaknade för en timma sedan ungefär.
Sovmorgon fick jag, och det var riktigt härligt. :)
Var nyss nere och kolla brevlådan om det hade kommit någon post.
Jag säger då de, de är skönt att man snart ska flytta så man slipper den jävla trappan ner till hallen.
Magen kommer ju bli mycket mycket större säkerligen, jämfört med vad den är nu.
Men redan nu är det tungt och jag blir anfådd bara jag går upp för den en gång.
lite mer än en månad kvar till flytten, och efter det är det endast en månad och 7 dagar till Lillbebis är beräknad att komma till oss. Går det inte fort ? Känns som jag knappt är gravid och snart ska vi ha en till här hos oss.
Lilla Bella ska bli storasyster, så svårt att se henne som de , när hon har varit den lilla bebisen :)
Ne nu ska jag ta och göra mig iordning, ska ner till stan och säga upp lägenheten , skriva på kontraktet och välja tapeter :). Ha en bra fredagsdag!, de ska jag.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0