Det kunde inte bli bättre!

Som sagt, bella har ju varit sjuk till och från i flera veckor. Och nu , precis innan det var läggdags för henne, då spyr hon en jävla flod i soffan. :/, trodde först att de var vällingen men en timma efter hon hade somnat ,skriker hon till och ja där ligger hon i spyan! Fyfan..
Så hon var vaken en stund här med oss, jätte trött eftersom att hon inte sovit på hela dagen.
Somnar igen efter en kvart, och efter ytterligare en kvart får vi gå in igen och självklart hade hon spytt igen.
Hela ansiktet var fullt, hela bakhuvudet. Så vi fick dra in henne i duschen. Stackarn. En trött liten tjej som inte vill något annat än att sova, blir tvingad in i en dusch, tänk er själva. Vem hade inte ogillat det.
Så nu sitter hon uppe här i pappsens knä, och jag håller på att tvätta de nerspydda handdukarna och skit , i badkaret. Nu hade jag velat ha en tvättmaskin, och en torktumlare för jag kommer nog få tvätta en hel del, och alla handdukar kommer att ta slut då de måste ligga i sängen för jag vill inte ha en nerspydd säng.

Hoppas min lilla prinsessa snart blir frisk! (hon skrattar dock bara när hon spyr, så det är väl något positivt?!)
, och att både jag och david klarar oss ifrån skiten!


Kommentarer
Postat av: jen

ne ush, sånt e hemskt! tyckte ja när ja va lite i alla fall. ja grät jämt när ja var sjuk :P Ewelina har varit förskyld en gång och bara då tyckte ja de va jobbigt faktiskt :/ Krya på dig lilla Bellan.

2010-03-05 @ 21:41:37
Postat av: Mamma

Det går magsjuka nu,flera stycken som jag vet har det.puss

2010-03-06 @ 00:12:24
Postat av: Caroline - Mamma till Freija & Loke.

Usch hoppas hon blir frisk fort!

2010-03-06 @ 13:29:02
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0