Gosa med kudden.

Jag är jätte trött nu men jag verkligen orkar inte dra mig härifrån. Så trött är jag, samtidigt som jag känner på mig att jag kommer ligga klarvaken där inne sedan..
Har slarvat idag, jag har inte tagit min Duroferon tablett, men jag och tabletter går inte ihop. Missar jämnt om jag ska äta i ett antal dagar osv.
Dagen idag har varit ganska lugn här, tog en promenad med Bella i den härliga solen men hon var ju rolig och somnade efter en kvart.
Lite pinsamt men ändå roligt, för ibland när man går förbi folk så känns de som om de verkligen kollar på Bella, så brukar ta en titt för att se vad hon sysslar med , för hon brukar änna göra något dumt i vagnen.
Idag gick jag förbi en tjej, som kollade så , så jag tänkte va fasiken gör hon nu för något galet , men då hade hon somnat så hela huvudet var liksom nere vid magen. stackarn, inte konstigt att hon kolla och undra hur Bella låg och sov egentligen.
Har fått sånt sug på glass, så köpte hem ett paket med mini daim 6-pack och vanliga sandwich 6-pack, och det finns en enda sandwich kvar , denna gång kan jag tyvärr inte skylla på daivd för de är jag själv som inte har kunnat hålla fingrarna i styr. Men gott var det iallafall!

Ne nu gör de änna ont i röva av att sitta här , så funderar på att sätta mig i soffan en sväng , om de nu finns något på tvn . Annars kryper jag ner under täcket och njuter av mig goa bebis som precis har börjat göra kullerbytta i mammas mage ! Natti allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0