Hejhej.

Nu har vi äntligen skaffat oss comviq surf så nu slipper vi detta cp internet. :)
Nu snart blir det dags att ställa sig med maten, blir kålpudding , blev sugen på de efter jag smaka lite hemma hos davids mormor igår :).

Till något annat bara sådär ..
Igår var första gången jag verkligen kände att jag hade ett litet liv i magen, nu har h'n börjat ge mig kraftiga sparkar och lite här och var, så underbart. Nu är h'n heller inte bara vaken på natten då jag sover.
Imorse när jag vakna så kollade jag ner på magen, och vilken bulle de är där nu. Så jäkla härligt.
Går in i vecka 23 imorgon, tiden går jätte fort. Längtar så till Maj för då får ju Jessica (davids moster) en liten pojke, och efter det kommer tiden nog gå jätte fort. Så till sommarn har vi våra små och gud så mysigt allt kommer att va! <3


Gissningar: 

David - Osäker , trodde flicka förra gången.

Jag - Flicka , trodde pojke till 8 veckor innan BF då ändra jag mig till flicka förra gången.

Helen - Pojke

Mamma - Pojke , trodde pojke först men ändrade sig till flicka förra gången.

Sebastian - Pojke , trodde flicka förra gången.

Lucas - Pojke , trodde pojke förra gången.
Jennie - Flicka, trodde flicka förra gången.
Emma - Flicka
Nathalie - Flicka, trodde flicka förra gången.
Jennicka - Flicka


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tror ni får en flicka igen =)

2010-03-02 @ 15:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0