Hejsvejs

Här vaknade vi för en liten stund sedan. Iszabella var en liten jävul igår som inte ville sova så det var bara att sitta uppe med henne tills klockan blev 03. Men var själv inte trött så det gjorde inte mig något.
Vaknade dock av att det stank, en rejäl blöja med bajs..stackarn. Tänk att vakna med en blöja full i skit. Kan nog inte vara så gott för dom.
Så det var bara att slänga in henne i duschen, och där satt hon och åt sin morgonflaska dessutom. Såg rätt roligt ut.
Sitter nu här med lite kaffe, de sitter aldrig fel. I början av graviditeten hade jag avsmak, men nu kan jag verkligen inte leva utan det och dricker massor. Tror inte på att de är skadligt för barnet om man dricker mer än 3 koppar. Bara ren skitsnack. Snart kommer man fan inte få äta eller dricka något överhuvudtaget när man är gravid.
Nu ska jag ta och mumsa på en kladdkaka .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0