Helt slut

Idag har kroppen inte alls velat vara med. Älsklingen lät mig få sova ut idag, så vaknade vid 13.00 någon gång.
Inte ofta jag är trött, men det kändes som jag kunde sova i flera timmar till när David väckte mig.
Har slarvat lite med Duroferonen, är nog därför så nu får jag skärpa mig.
Vaknade dessutom och mådde skit då jag hade drömt att drack massa vodka , och kom sedan på när jag var sketa full att jag var gravid, och sedan födde ett barn som inte hade något kön utan man fick "dra ut" de, och då var det en liten pojke jag hade fött ut. Ja ni ser ju vad man kan drömma. När jag inte är gravid drömmer jag nästan aldrig något. Det kan komma i perioder men det är inte ofta.
Kroppen är helt slut som sagt, och det blir inte bättre av att de är en nerv som ligger i kläm. Från de att jag vakna har jag haft ont i vänstersidan, kan knappt röra mig ibland. Får hoppas att de lägger sig.
Nu har Bella somnat också, hon har inte sovit på hela dagen så hon var övertrött. 
Hade ju inte suttit fel med något smaskigt och fettigt nu efter maten, men tyvärr så har jag inget sånt gottigt hemma.
Våfflor är något jag varit sugen på ganska länge nu och de är ju våffeldagen nu på torsdag men tyvärr äger vi inget våffeljärn då jag ogillar våfflor i vanliga fall. :S

Ne nu ska jag ta och göra lite annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0