Måndag!

Goddag allihopa! Här sitter jag med mitt "morgon" kaffe, har inte druckit något förräns nu. Men fyfan va det smakar. Det ska vara Gevalia , men tyvärr fick de bli löfbergs lila då affären va så fattig som inte hade annat igår. Snart kommer de underbara folket hit, jag och Madde ska ner till stan , fixa och dona.
Måste verkligen säga att min mammi är allt för underbar ibland, vore de inte för henne skulle vi inte fått denna lägenhet , och nu har hon även tjatat till sig tapeter till alla rum vilket jag inte skulle få först.. älskar dig mamma!
Så idag ska vi välja ut tapeterna, eller rättare sagt jag ska för david har ingen större lust att följa med så han får ju helt enkelt ta att acceptera vad jag väljer :) . Tror inte han blir besviken ändå ;)
Tar ju bara sån förbaskad tid , för man sitter ju verkligen med beslutsångest om man har några att välja på.
Till barnrummet blir det en vit tapet och en ljusrosa, (om de har), annars blir det bara helvita tapeter, så får jag måla och greja i efterhand, men det hade ju egentligen varit bra om de hade en rosa o en grön tapet som jag kunde välja, för då är det inte mycket mer som ska göra på väggarna i barnrummet men ja vi får se.
Till något helt annat ..
Jag fick mig ett litet skratt förut när jag stod i köket och städa. Iszabella hade suttit på golvet och lekt samtidigt, så när jag skulle plocka undan alla påsar (hon älskar att dra ut och leka med påsar)  , så hade hon lagt ett köksredskap i varje påse, så där fick jag jag stå och plock ur varje påse. Min underbara dotter, ibland blir man verkligen förvånad över saker hon gör, för hon ska inte kunna göra sånt. Hon är ju fortfarande liten , och jag tror nog jag har stannat kvar från när hon knappt kunde röra sig. Lilla gumman .. Mamma älskar dig massor!

Ne nu ska jag ta och greja lite till, ska hinna duscha och lite annat. Men ha en bra måndag.
Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Din goa unge...vad fint du skrivit.

Ja jag försöker så gott jag kan för att hjälpa er, o nog lyckades jag att övertala dom både på lägenheten och tapeterna.Älskar dig också

2010-03-23 @ 13:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0