måndag

det har inte varit några bra dag här inte.
D ligger fortfarande och spyr, stackarn. Iszabella är också fortfarande dålig men som tur är spyr hon inte utan hon har diarre. Bättre de när dom är så små. De hinner ju inte säga till.
Jag själv känner mig jätte bra nu faktiskt , men de är ju bra att någon av oss är friska iallafall.
Bella har knappt velat äta idag, inte ens gosaker har hon velat ha.

Blev också erbjuden visning på en lägenhet på karlstorp idag.
Ska ringa imorgon  , så vi får se vart detta leder. Orkar inte lägga någon energi eller hoppas på något.
För vi har ju sån jävla otur när de gäller lägenhet så det finns inte.

Ne nu ska ja väl jag ta och göra lite te tänkte jag.

Rökfri i 6 dagar idag, stolt!

Kommentarer
Postat av: Helen Wikström

Man får hoppas att ni får den lägh nu då

2010-03-08 @ 22:02:02
Postat av: carina

Är det den på ktv 67? Hoppas på tur

2010-03-09 @ 14:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0