Trötter jag!

Godmorgon får jag väl skriva även fast jag inte gick upp just nu men ..
Dagen känns seg, mitt huvud är segt, jag skulle vilja sova heeela dagen.
Förhoppningsvis blir jag lite piggare efter kaffet nu ! Kanske ska ta och dra upp i köket också så man får in lite ljus och får lite energi av att se solen.
Har just nu så förbannat ont i ryggen, och magen ! Det är inte så att magen blir hård, att jag får en sammandragning utan de känns annorlundare. Måste ta upp mina funderingar och så med min barnmorska när jag ska dit. Från dag 1 så har jag bara fått en känsla av att något är fel, och att vi inte kommer uppleva detta barnet. Hemskt, men det är en känsla jag haft sedan stickan gav oss ett + .
Riktig jobbig känsla, men förhoppningsvis så blir de bättre efter jag har pratat med barnmorskan. Kanske till och med får gå och prata med någon för just hur jag känner, kanske har drabbats av någon psykos, eller kanske gör de efter förlossningen om de fortsätter såhär. Förhoppningvis kanske jag får igenom ett extra ultraljud så man blir lite lugn. Ja känslan går inte att beskriva riktigt. De drabbar ju liten där inne om jag ska gå och må som jag gör.
Uscha, annars är själva graviditeten väldigt mysigt. De stunder då jag mår bra !

Nu ska jag fortsätta här, ska till rusta om en stund och kolla efter någon matta till barnrummet.
Hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0