Veckans magbild!

Laddar upp veckans magbild. Känner ingen skillnad från förra veckan men, det är ju också olika hur magen ser ut från dag till dag då bebisen ligger huller om buller, ibland ligger h'n långt upp och helt plötsligt är magen långt ner så h'n verkar ha olika favoritställningar där inne.
Om en vecka imorgon ska vi till MVC , vad jag längtar. Ska även få låna Maddes angelsound så jag slipper köpa mig ett nytt. Härligt de ! :)
H'n verkar må toppen där inne, donar och har sig hela tiden nu för tiden , och jag älskar verkligen att vara gravid just nu, när man har en mage men inte allt för tung och stor . Lillbebis <3




Kommentarer
Postat av: Jen

ja mycket lättare, den e så liten och smidig, gillade inte den andra då man knappt kom emellan hyllorna i affärerna! Och så slipper man trycka ner hela barnvagnen och få ont i ryggen :P

2010-03-03 @ 20:42:55
URL: http://jennickanielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0