Måndag 20:e September

Ja detta är min sista måndag som 20 år, på fredag blir jag 21. Herregud, jag vill inte bli äldre nu.
Idag har vi iallafall haft besök av Jenny Sandberg, vi drack kaffe och tjöta och sedan gick vi till systembolaget och handla in allt som ska drickas på lördag. ;)
När vi kom tillbaka satt Lisa så fint här i soffan, så det blev kaffe och en tjötstund med henne också.
Sedan var jag meega trött , hade inte ätit på hela dagen så vi drog iväg till Sibylla och käkade.
Prata med cathrin och Anna som jobbade. När vi kom hem tog de inte lång stund innan Bella somnade.
Hoppas hon sover hela natten nu, jag orkar verkligen inte ha en pigg dam uppe om någon timma.
Imorgon ska det fikas med Megan, det fikas varje dag här. På onsdag kommer Jenny Sandberg och fikar med mig igen.
Ska kanske hänga med och träna imorgon, skulle vara härligt att få träna lite faktiskt även om det inte behövs, men man mår så mycket bättre efter att man har tränat lite.
Iallafall, på fredag fyller ju jag år som sagt, så på lördag blir det party men Lisa, Sandra Röös och Sandra Karlsson. Det ska bli himla roligt. David sitter här hemma hos oss med några kompisar till han, så vi möts ute senare på kvällen. På lördag ska jag iallafall ha riktigt kul, dricka en massa , riktigt njuta av dagen.
Kommer nog inte må toppen dagen efter men det är det. ;)

Kommentarer
Postat av: Mammabea.se

SV: Ja men det är en upplevelse att få göra ks också! Som den här gången är jag inte alls orolig för att det skulle bli akut, jag har redan gjort det en gång. Så nog är man lugnare på den fronten =)

2010-09-20 @ 23:06:35
URL: http://mammabea.se
Postat av: Isabel

Jag vill inte heller bli äldre, trivs faktiskt rätt bra med att vara 25 :)

Åh, Trollhättan.. Som jag saknar den staden just nu. Hade varit så mysigt att gå promenader med barnvagnen runt Spikön :)

2010-09-22 @ 02:20:50
URL: http://aizah.se
Postat av: Mammabea.se

SV: Jo jag hoppas ju lite smått att han kommer 10-10-10 =) Så coolt datum ;)

2010-09-22 @ 12:20:01
URL: http://mammabea.se
Postat av: Tova

Hihi, visst är det sjukt hur åren går, själv fyllde jag 22 i somras och jag kan fortfarande inte vänja mig vid att säga det :P

ville stanna tiden vid typ 19 eller nåt... hehe...

Samtidigt är man ju så glad att man kommit dit man kommit i livet och har sin underbara lilla son :)

Kramar

2010-09-22 @ 19:38:45
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0