Längtar till Jul !

Jag längtar så till julen nu...
Är inte det en mysig årstid?
Då har jag och David förhoppningsvis flyttat till en större lägenhet och kanske fått iordning allt också, eller ja vi måste ha fått det!! Annars kommer jag bli tokig.
Satt här och drömde förut om hur mysigt det kommer bli i våran lägenhet under vinter nu , hela köket kommer i vara rött , gardiner , bordstabletter, växter, allt ...
När man var liten tyckte man endast julklapparna var roliga, men det är ju mycket mer än så.
Vill ha jul nu !!
Tanken att bara gå upp tidigt och det fortfarande är jätte mörkt, ta en kopp kaffe och bara njuta av vintern. Helt underbart.
Jag hoppas verkligen det kommer snö detta året också. :))
Älskar verkligen doften av jul ..
Pepparkakor, lussebullar, nejlike apelsiner, glögg ..
Så gott och mysigt..
Klart man ska ha en riktig julgran också, går inte med plast ! haha
Ne vi får hoppas tiden går fort nu, för nu vill jag att vintern ska vara här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0