1 April .. Packa packaaaa!!

Redan April, ojoj .. Man har ju knappt hängt med , Nu bläddar man endast två sidor så är man nästan på BF. Otroligt. Och Davids moster ska redan ha nästa månad, 9 månader har gått riktigt fort ju.
Iallafall, har fått brev om att de ska besikta lägenheten den 6/4 så jag fick sån där röjmani när jag såg pappret.
Så nu har jag packat Iszabellas dopprestenter,ramar,böcker, ja lite smått som var hennes.
Och nu håller jag på med städskåpet, som såg ut som ett bombnedslag. Haha.
Lagt mediciner i en påse, och alla skruvar,spikar och sådant i påsar. Så nu ser det ganska så okej ut där inne.
Lite skit som ska slängas bara. Skulle kunna rensa hela lägenheten när jag ändå är pågång men nu har jag sånna fruktansvärda ,kraftiga sammandragningar så jag vilar lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0