Gooodmörgon!

Natten har varit kaos, Iszabella har hostat och jag har sovit jätte oroligt. Nu är hon pigg och aktiv , men så fort hon kommer i liggandes ställning så börjar hon hosta, sån där hosta som kittlar i halsen. Var inte alls längesedan hon hade så , så man börjar ju undra om det är mögel i lägenheten då vi fan jämt är sjuka.
Själv har jag också ont i halsen, känns änna som nålar när jag sväljer. Varken jag eller david har ju några halsmandlar men däremot kan vi ju bära på skiten och smitta Bella, eller andra runt omkring.
Ne ska se om de ger sig med saften jag dricker, men de tror jag inte. Sedan ska jag ta mig en kopp kaffe och bara slappa hela dagen. Självklart ta hand om min lilla flicka också . <3 Mammas lilla ..

Ha en bra dag.



Kommentarer
Postat av: marie

Har du prövat att höja huvudändan på sängen,så blir det lite lättare för henne att hosta,när hon sover?

2010-04-01 @ 23:19:00
Postat av: Cathrin

Du måste ta hand om sjuka Cathlin också :( :P

2010-04-02 @ 01:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0