lite tid

Nu när jag har lite tid tänkte jag passa på att skriva av mig lite, borde egentligen ligga i sängen nu och sova för jag är jätte trött men istället sitter jag här och äter bulle. Haha.
Blir inte mycket sittande här nu för tiden inte, men de kanske märks eftersom jag knappt skriver något längre.
Men det är mycket att göra nu, så jag har ingen tid att sitta här..
I helgen var vi barnlediga, Bella var hos sin farmor..
Och lillskiten har ätit revbensspjäll hos sin farmor, lik sin pappa , fast han åt ju de när han var (7mån), rätta mig om jag har fel :) ..
Har inte alls sovit bra inatt, både jag och David sover jätte oroligt utan Bella, så imorse när jag vakna saknade jag min sessa sååå mycket. Bella blev lämnad hos davids mormor, så vi gick dit och hämta henne och det kändes som hon hade blivit jätte stor bara på en dag. Mammas underbara lilla flicka, hon är det bästa i mitt liv, ja självklart David och de kommande barnet också. <3
Har hunnit rensa och packat lite här hemma idag också, så nu finns det knappt något att packa längre. Bara de som ska packas sista dagen, som tallrikar osv, annars kan man ju inte äta. De vore ju lite dumt.
Dagarna till den siste april kommer väl gå jätteee segt !! Men vi får ha tålamod, de är ju trots allt bara 18 dagar kvar nu.

Ne nu kliar de i ögonen, så de blir att göra de sista här sedan är det sängen som gäller för mig.
Godnatt !!!

Jag, med Bella i magen <3


Kommentarer
Postat av: mamma,lillasyster o lillebror

E inte vi oxå med i det bästa som hänt dig?

2010-04-12 @ 00:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0