Mina två...

...älsklingar ligger i sängen och vilar.
David lät faktiskt mig sova ut idag, eller han låter mig ofta få sova på morgonen.
Han är guld värd, som tänker på sina gravida flickvän. Älskar dig så enormt mycket !!!
Har precis hämtat mig från mina onda sammandragningar, satt nästan och gunga fram och tillbaka på stolen.
De få gångerna jag hade M, innan jag blev gravid igen har smärtan suttit i ryggen så som på förlossningen och de är så de känns nu när mina sammandragningar kommer. Lite otäckt för de spänner så, mer obehagligt än vad de gör ont. Men jag känner själv att de inte är någon fara , för de håller ju inte i sig länge.
Man blir nästan irriterad på folk som säger till en att man kanske ska kolla upp de , när man har lite ont. Jag menar, jag har ju fött innan så jag vet ju skillnaden. Och jag känner nog av själv om de ska vara så eller inte.
Alla har vi ju olika smärttrösklar, så även om jag ibland kan jämföra de med så som jag kände på förlossningen , behöver de inte alls betyda att de är något farligt...
Sitter och dricker min första kopp med kaffe, och det är riktigt kallt här ute i köket. Fy..
Nästan så man vill krypa ner under täcket,  i fosterställning och bara värma sig.
Idag händer inte speciellt mycket, vad finns de att göra?
Ne de blir väl en film ikväll eller något, vet inte tar dagen som den kommer men idag ska jag lägga mig tidigt iallafall..
Lillbebis sover ju hela dagen , och framåt 01 på natten början han hon med vilda livet i magen.
Nästan så man börja undra om jag blir pigg någon timma innan de är dags för han hon att vakna.
Ne funderar på om jag ska kika lite i godispåsen jag ser framför mig, ja de gör jag nog.
Ha en bra dag. Hejsvejs.


Kommentarer
Postat av: Svärmor

Kan vara foglossning du känner.Gör jävligt ont!

2010-04-02 @ 18:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0