"Längtar fortfarande till mitt BF datum" ..

Hade inte lillasyster redan varit här nu så hade tiden nog gått jätte sakta ..
Imorgon hade jag egentligen mitt första Bf, och sedan blev jag flyttad till den 7:e Juli ..
Nu sitter man och undrar hur det skulle blivit om jag inte gjorde de där vändningsförsöket, och fick göra akut kejsarsnitt. Undra om hon hade kommit nu eller om man fortfarande hade haft henne i magen..
Undra vilken dag som egentligen skulle vara hennes födelsedag, som hon hade valt själv..
(kanske inte om det hade blivit igångsättning) . Men på något sätt är det ganska sorligt att det blev som det blev med kejsarsnittet för nu vet jag ju inte hur det hade blivit annars. Men jag ju glad och lycklig över att hon är här, och att allt gick bra trots det som hände.. Mammas lilla groda.
Älskar mina barn så fruktansvärt mycket <3.
Storasyster hjälper pappa att mata lillsyrran .. :)

Kommentarer
Postat av: malin

ni har så underbart fina flickor du och david , så synd att jag aldrig har träffat dom , Kramar Från malin med familj :) (davids kusin )

2010-09-14 @ 16:00:55
URL: http://nartrebliirfyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0