Barnmorskan igår!!

Igår var jag och david hos barnmorskan, lyssnade på fosterljuden och mätte magen.
Jag var 27 cm på magen, så jag ligger allt lite över min kurva.. :)
Då behöver man inte vara orolig över något.
Hjärtslagen låg på 160, som det brukar .
Fick även mina journaler igår, som jag ska ha med mig om något skulle hända och jag skulle behöva åka in till förlossningen.
Min blodgrupp var 0Positiv, en vanlig blodgrupp antar jag.
Idag har vi hjälpt emelie o flytta sina saker ifrån hennes lägenhet, och efter det la vi oss en stund.
Både jag och david har varit riktigt trötta idag, men det är ju helg och vad är det till för? att vila ut sig.
Imorgon blir det städ och kanske lite tvätt, snart blir det dags att börja packa lite saker också . :))
Och på måndag börjar veckan igen,då måste man vara pigg och redo.
Ne nu blir det film eller något här, så hejdå,
 skriver någon annan dag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0