Livet ..

Fullt upp !!
hela tiden, skola skola skola!!
Äntligen flyttar vi snart, då var det bara att få lägenheten (en 3:a) och skriva på kontrakt.
Känns så skönt att det är nära.. :)
annars rullar allt på, och allt är som det ska.
barnmorskan imorgon, igen.. men det är alltid lika härligt att komma dit och få svar på sina frågor.
Nu är det inte ens tre månader kvar, tiden har verkligen försvunnit iväg.
Längtar tills jag får hålla min justin/aveline ..
Idag har jag suttit i samtal med en person i ca 2 timmar, det kändes verkligen nyttigt.
ne nu vet jag helt ärligt inte vad jag ska skriva mera, är trött och hungrig så ska snart hem och göra lite gott.
Sitter just nu hemma hos lisa, men alicia.. och självklart är min man med !!
Vi har stojat med tjejen här.
David är så underbar med barn, han kommer bli en så bra pappa!!
ne nu får jag dra mig, skriver när jag har tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0