Förbannad!

Jag är så himla sur , irriterad , arg och allt möjligt just nu !
Vill bara spy på den äckliga människan som precis har gjort mig så arg.
åh!

Jag har inte skrivit här på länge, jag har inte orkat !
Det är så det blir när man har en dam som tar all tid :))
Vi har försökt med nappen mycket nu i flera dagar, och hon älskar att suga på den.
Men vissa gånger vill hon inte :P Knepiga flicka. :)
Nappflaskan går fortfarande inte , men jag struntar i det ett tag så hon först blir van  med nappen istället.
Saken var den att jag skulle börja ge henne tillägg vissa mål , för jag har rasat ner i vikt.
Förra veckan vägde jag 49kg, och det förvånar mig inte alls om jag gått ner mer efter det.
Men vad ska jag göra när hon inte tar nappflaskan, jag kan heller inte med att låta henne gå hungrig för att hon ska bli tvungen till att ta flaskan. Ne stackars min lilla tjej, så kan man ju inte göra.
Jag tänkte att jag och iszabella skulle gå och handla, men det gick inte för david hade tagit med sig bankkortet ..
Så det får bli när han har kommit hem.
Så just nu har jag ätit smörgås med räksallad på, yammie.
Iszabella ligger och sover, så jag ska bara ta det lugnt och glo lite på tvn med mitt kaffe tills det är dags för henne att vakna :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja strunta i tanten nu, det löser sig, det gör det alltid!!



Ja det e en början att hon tar nappen, och att du äter så du inte går ner mer i vikt pga det men jag vet ju att du inte slarvar så mycke med maten, så tryck i dig en extra macka med räksallad nu när du ändå är i gång=)

2009-04-28 @ 14:22:52
Postat av: Jennie

söt hon är :)

2009-04-28 @ 15:16:09
URL: http://hafstad.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0