Fredag!

Idag tvättade vi från 10.00 till 13.00 , eller David tvättade ..
Iszabella låg och sov så vi båda kunde inte sticka iväg ...
Jag och David har varit vakna nästan hela natten, vi kollade på one tree hill och hade det så mysigt i soffan.
Jag är faktiskt inte något trött men det kommer väl sedan :P
Nu har Iszabella somnat igen efter en stund vid brösten , det är ju hennes "napp" ..
Haha, íbland vill hon bara snutta och somna, inte äta. Men det gör ingenting, det är ju trygghet och närhet så det är ju klart hon ska få det.
Här är några bilder jag jag nyss tog :)


 
(haha matrester på bild 1, min lilla tjockis)


Kommentarer
Postat av: Emma Larsen

så himla söt !

2009-04-10 @ 17:02:06
Postat av: Cathrin

Sötis! :D

2009-04-10 @ 23:06:14
Postat av: Nathalie

Sötan! :)

2009-04-12 @ 23:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0