Godmorgon alla :)

här har man vaknat, inte nu utan vid kvart i 7 eller vad klockan nu var :P
Iszabella somnade om igen efter 40 , 45 minuter, som alltid när hon vaknar så tidigt.
Jag kunde inte somna igen , så jag har satt på kaffe och det är väl klart nu tror jag.
Så jag tänkte mysa framför tvn.
David gick precis :( , alltid lika tråkigt.
Men kan kommer ju hem igen om några timmar, så jag får allt stå ut :)

Rätt lustigt att människor sitter klockan 03.00 på nätterna och kommenterar min blogg?
haha, förstår ni vad man betyder för vissa människor då eller?
HÄRLIGT VA?

Jag och david har tyvärr inte hunnit skicka iväg dopkorten, till dom som kanske sitter och väntar :)
Men dom skickas ut idag eller imorgon iallafall.
Då vet ni det :)

Nej nu ska jag mysa i soffan med filt och mitt kaffe, (inte för att det finns något roligt att se på 8 på morgonen men)
Skriver väl mer sedan. Hejhej

Kommentarer
Postat av: Jennie

sitter också här med alvin i knät o har ingenting att titta på, trist!

2009-04-29 @ 09:01:26
URL: http://hafstad.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0