Måndag !

Ny vecka, = Bara jag och Iszabella är hemma om dagarna.
Sååå himla tråkigt, inte att vara med min docka självklart, men att david inte är hemma.
Saknar honom varje dag när har är borta, även fast det inte handlar om så många timmar.
Vad skulle jag göra utan honom? 
Han är hemma igen om en timma ungefär, då ska jag ta och göra mig iordning för idag ska vi till bvc :)
Lika spännande varje gång, ska bli roligt att se hur mycket hon har växt för det är nog en hel del.
Idag ska även läkaren vara med , hm .. varför är man nervös inför det ?
Äh det är väl kanske för man inte träffat personen och man inte riktigt vet vad han som ska göra.
Men det kommer nog gå jätte bra..
När man kommer hem blir det lite städ, och sätta igång med maten.
Ne nu ska jag fortsätta kolla lite på one tree hill när sessan ändå ligger och sover.
Ha en bra dag. Hejhej


Kommentarer
Postat av: Jennie

Det finns jätte många bra barnkläder. Först för 50/62 sedan 62/74 och sen lite äldre så det är lätt att hitta också :)

2009-04-20 @ 14:28:29
URL: http://hafstad.devote.se
Postat av: David

Älskar dig så mycket och lite Iszabella såklart ;)

2009-04-22 @ 11:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0