Min underbara dotter ...

Hon vaknade nyss, hon somnade kanske för en och en halvtimma sedan...
Så jag gav henne mat, och hon var nära på att somna igen, men nej så fort jag skulle gå därifrån så slog hon upp ögonen.
Så david gick nyss och gungade henne med snuttefilten, och hon rynkade ögonbrynen , precis som "Jävla idioter, fattar ni inte att jag inte vill sova" Haha, roligt såg det ut.
Snäll är hon iallafall, gör inga ljud utan bara kollar.
Så himla underbar är hon, Jag älskar min dotter över allt annat på denna jord.
Så nu blir det att sitta uppe tills hon vill sova igen, men gör inget för jag är pigg och jag tycker mest det är mysigt att gosa med henne, det är ju faktiskt inte så länge hon är vaken när hon väl är vaken, så man blir lika glad varje gång hon har sovit.
Ne nu ska vi fortsätta kolla lite på one tree hill.
Sedan blir det väl läggdags när hon har somnat, för imorgon ska vi upp tidigt och tvätt ... "Jippie?"
Godnatt , hejdå.


Kommentarer
Postat av: jenny.

naaw..min sessa<3

2009-04-10 @ 01:38:17
URL: http://destiny.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0