Nu funkar det ..

YES, äntligen ! :))

Vi har väntat i evigheter på att vårat internet ska funka och nu gör det, det.
Som sagt nu har vi flyttat, det känns jätte bra.
De senaste dagarna har det varit så varmt och soligt ute.
Jag älskar våran balkong, eftersom vi har sol hela dagen :D , helt underbart ...
Vi trivs här !!!

 
Vårt mysiga kök , ska ta på de andra rummen och ladda upp dom också.


Eftersom jag inte har kunnat lägga upp några bilder på Iszabella får jag göra det nu :))
Min vackra prinsessa, hon bara växer och växer... Känns nästan lite sorgligt :P




Ne nu ska vi fortsätta kolla på one tree hill. som vi gjort de senaste dagarna :P Helt besatt!! haha

Hejhej,


Kommentarer
Postat av: Jenka

Alltså seriöst? får man va så söt? :D

2009-04-18 @ 18:12:32
URL: http://liljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0