Jag kom visst på ...

Jag satt häromdagen och läste från början av mig blogg ..
Det var rätt roligt faktiskt , att läsa allt under graviditeten osv .
Läste första inlägget efter förlossningen, och upptäckte att jag inte hade skrivit något om hur mycket hon vägde .
Nästan sex månader senare , men kan skriva det nu ..

Hennes vikt var :  3005gram
Hennes längd var: 48cm

Kanske har skrivit det , bara att jag missade det, men vad gör det om jag skriver det en gång till.


Inatt har man knappt kunnat sova, jag har haft så fruktansvärt ont i magen.
Det kändes precis som förvärkar , har även de nu också.
Jag har ingen aning om vad det kan vara. Usch Hoppas det lägger sig snart !!

Ne nu ska jag fortsätta kolla på våra bästa år :P haha hejhej.

Kommentarer
Postat av: Jennie

gravid igen? Ja hade ju som förvärkar i början ;) Stark mensverk :D hehe!

Lilla snuttan hon är så söt, och stor har hon blivit ser det ut som! :)

2009-08-03 @ 15:28:55
URL: http://youngmom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0