Underbart!

Imorgon går jag in i vecka 15. Alltså 14+0.
Äntligen har man insett att man faktiskt är gravid, det är inte alls så som när man väntade bella.
När vi gjorde graviditetstesten när vi vänta bella då kände man det så fort det blev ett plus men det har inte alls varit så denna gången. Magen har börjar bli stor, men den brukar ju oftast bli det hos omföderskor. :)
Ser mest ut som man är svullen, men försöker man dra in magen , så kommer man fasiken inte långt :P.
Graviditeter kan verkligen variera, denna gången har jag knappt haft något illamående alls, någon gång mellan vecka 7-8 mådde jag lite småkasst på morgonen men gick sedan över efter någon timma.
Med bella mådde jag kasst i flera veckor. Denna grav. vecka 6 någon gång började jag bara gråta för ingenting, snacka om hormoner. Vissa dagar har jag varit  sur , ledsen och arg. Men med bella hade jag knappt några humörsvägningar alls. Ja det kan verkligen vara skillnad.
Jag bara längtar efter ultraljudet nu i januari så man får ett datum dessutom. Eftersom att det har varit väldans problem med att räkna ut på ett ungefär.

Älskar min underbara familj, david, bella och lilla bebben i magen. <3

Kommentarer
Postat av: Marie

Det kanske är en pojke denna gång?

2009-12-29 @ 22:22:26
Postat av: jessica

hehe tänk om det är 2 st ;P

2009-12-30 @ 14:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0