Ajajajajaj ....

Jävla smärta!
Från och med imorgon kommer jag bara ligga i min säng.
Fyfan säger jag bara!
Denna jävla smärtan, då kan allt lika gärna börja nu. Det gör så ont så tror jag dör snart.
Går som en 90-årig gammal kärring, det trycker ner mot benet för varje steg jag tar, och jag kan knappt sätta mig i en mjuk säng förrän det gör ont.
Ne du får gärna komma ut nu , det är inte ens tre veckor kvar så det gör ju inget.
Men skulle jag gå över tiden, då kommer jag förmodligen dö eller något.
Nu ska jag försöka sova, för någon sömn får man ju knappt heller, vaknar tusen gånger/natten
och nu har jag även börjat vakna skit tidigt, som sju.. helt klarvaken.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Jenny S :)

Elina, jag hoppas att allt är bra med dig, jag saknar dig! (L) puss

2009-02-01 @ 12:06:02
URL: http://[email protected]
Postat av: Jennie

De är ju bara kroppen som förbereder sig på alla nattbesök som bebben kommer vilja ha. Wiie, längtar nog mer än du ;D hehe.

2009-02-01 @ 12:43:28
URL: http://hafstad.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0