Barnmorskan! v.39+4

Ni får ursäkta mig, alla ni som har försökt få tag på mig !
Jag är riktigt trött nu, och jag orkar inte svara på samtal och sms ..
Utan jag hör av mig ett tag efter jag och bebisen kommit hem .

------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag har jag och david varit oss barnmorskan , vid halv 2.
Allt var bra, HBt låg på 131, fosterljuden på 144, magmåttet var 35 och vikten 63.1 ...
Så här ska man inte klaga.
Annars, jag har inte skrivit så mycket på sista tiden, idag är jag ovanligt pigg men det kanske är kaffet jag druckit.
Inte bara att man är trött, så har jag även ont överallt just nu ..
Så fort man tar ett steg gör det ont, och självklart är det ju tungt för ryggen.
Nu går man bara och längtar, vi vill att h'n ska titta ut nu .
Förhoppningsvis innan torsdag, men sedan vet man ju inte om man går över tiden.
Och gör jag det, kan jag lova att dagarna kommer kännas låååånga.
Är just nu hos mamma, som står och lagar god mat.
Yammi , !
Så nu ska jag väl inte sitta här något mer , men vem vet , kanske blir detta mitt sista inlägg nu innan bebisen kommer.
Jag hoppas på det iallafall .
Ha det bra allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0