Enligt beräkningen ska bebisen komma imorgon!


Ja dom sista dagarna gick verkligen fort.
Redan imorgon är man beräknad , och det känns verkligen inte.
Visst jag har haft lite förvärkar och sammandragningar nu de sista dagarna .
Men om jag ska vara helt ärlig så tror jag inte det blir någon bebis, varken idag eller imorgon.
Kommer nog gå över tiden!
Men allt kan komma plötsligt så man ska aldrig säga aldrig, eller hur säger man :P haha.
Ne nu ska jag bada, sedan ska jag röja runt lite överallt , ska hämta ut ett paket på jätten, se på våra fina saker som har kommit :)
Sedan ska jag ner till stan, måste till banken, apoteket och lite andra ärenden!
Ha en bra dag allihopa.
Pusshej

Kommentarer
Postat av: Jenka

tror den kommer på måndag :)

2009-02-18 @ 12:34:19
URL: http://liljen.blogg.se/
Postat av: Jennie

Usch va jobbigt om du behöver gå över tiden gumman! Hoppas inte. Alla säger ju att dagarna efter BF är dom längsta i livet! :P

2009-02-18 @ 14:12:50
URL: http://hafstad.devote.se
Postat av: Mamma

Men nu har du ju druckit Rensinolja så ni blir nog föräldrar i natt,å gud vad arg du ska vara på mig då=)

2009-02-18 @ 19:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0