Fördriver tiden ..

Det är vad jag gör, så jag snor lite roliga saker ifrån Jennies blogg som jag kan pyssla med :P haha.
Jennie, hoppas du inte tar illa upp!! (Ironi)


  • Blond eller brunett: brunett.
  • Sommar eller vinter: Sommar.
  • Skelögd eller hjulbent: hjulbent.
  • Anal eller oralsex: Svarar inte på privatsaker!
  • Elvis eller ACDC: Inget av det.
  • Hund eller katt: Hund. min electra
  • Storstad eller landet: Inget av det.
  • Gröna Lund eller Liseberg: Vågar man åka något efter alla olyckor? Men ska jag välja får det bli Liseberg!
  • Sockervadd eller popcorn: SOCKERVADD .. älskar det!
  • String eller boxer: Boxer.
  • Lunarstorm eller Playahead: Absolut inget.
  • Drunkna eller Skjuten: Skjuten.
  • Bläck eller Blyerts: Bläck.
  • Pepsi eller Coca Cola: Coca cola. 
  • Fisk eller Fågel: Fisk.
  • Snus eller Ciggaretter: Cigg.
  • Party eller Mys: Mys!!  
  • Kille eller Tjej: Kille.
  • P-stav eller P-piller: P-stav.
  • Dag eller Natt: Natt.
  • Ullared eller NK: Ullared är roligt! :)  
  • Bok eller Tidning: Tidning.
  • Stranden eller Skidor: Stranden.
  • Bärbar eller Stationär dator: Bärbar.
  • Öl eller Cider: Öl. För mycket cider = frätande mage 
  • Högklackat eller Sneakers: båda. Fast jag går ioförsig inte i högklackat så mycket längre.
  • Äkta eller Silicon: Äkta. Vem bryr sig om bröst? Inte jag.

------------------------------------------------------------------------------------------

Jag och min man :

  • Vad heter ni? Elina Backlund och David Larsen
  • Hur träffades ni? Vi träffades på en buss påväg till göteborgskalaset sommaren 2006. 
  • Hur länge har ni varit tillsammans? Snart 1 år :)
  • Är ni förlovade? Nej
  • Bor ni ihop? Ja , vi flyttar till en större lägenhet 1 April .
  • Har ni barn? Nej inte än men vilken timma som helst kanske?  
  • Har båda körkort? Ingen utav oss, men vi ska göra det ihop när man har råd och tid !
  • Isåfall, vem kör bäst? -
  • Kommer du ihåg er första kyss? Jaaa självklart! David skulle iväg och Jobba medans alla satt och festa, och jag ville verkligen inte att han skulle åka, vi stod i hallen och pratade lite och jag var väl ganska berusad och bara flög på han. haha  
  • Vem sa "Jag älskar dig" först? Han :) 
  • Vem är äldst? David .. 24 i Juni
  • Vilka stjärntecken är ni? Jag är vågen och David är kräfta
  • Vem fyller först på året? David, 24 Juni
  • Vem är längst? David .. 
  • Vem sjunger bäst? Jag har nog aldrig hört David sjunga, och själv sjunger jag så fult . Så det är säkerligen älsklingen min.
  • Håller ni i handen på stan? Vi håller alltid varandra när vi är ute och går.
  • Var nån av er oskuld när ni träffades? Nej.
  • Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja.
  • Vad har ni gemensamt? Vårat barn som snart är här, humorn.
  • Blev du kär i första ögonkastet? Hmm, jag kände att det var något speciellt med honom.
  • Har ni någon speciell låt? Nej.
  • Har ni några "fri kort"? Förstår ej frågan. 
  • Har ni stora framtidsplaner? Jadå. 
  • Har ni gråtit i varandras armar? Ja, flera gånger. Vi kan prata med varandra om allt.  
  • Har ni varit utomlands tillammans? Nej, men vi hade tänkt så småningom. När bebben blivit lite större.
  • Vilket är ert bästa minne? Finns så många..
  • Vem lagar bäst mat? Vi båda lagar god mat.
  • Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Kollar på tvn, ibland hockey som idag exempelvis om inte något annat sker!
  • Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Vi pussas jämt!
  • Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Ne, Jag Trollhättan och Han vänersborg.
  • Blir du lätt svartsjuk? Jag litar fullt på min älskling så jag behöver ej vara det.
  • Brukar ni bråka? Ne bara på skoj, :)
  • Ringer eller SMS:ar ni mest? Smsar ..
  • Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Hela han såklart. Det är min man, jag älskar honom för den han är. Jag skulle inte lämna honom bara för att han ex amputerat bort ett ben eller liknande.
  • Vad använder ni för preventivmedel? Behöver inte använda det nu eftersom jag bär på vårat mirakel , men det blir P -stav efteråt. 
  • Pratar någon av er i sömnen? Ne david skrattar bara i sömnen :P

  • Kommentarer
    Postat av: Jennie

    haha ingen fara! Jag snodde dom av Sahra! :D

    2009-02-19 @ 16:58:47
    URL: http://hafstad.devote.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0