Imorgon ..

Blir det att gå upp tidigt, duscha, göra sig iordning, packa ner lite saker och sedan gå ner till stan.
Imorgon ska vi till Eidar klockan 10.00 för att välja ut tapeter för hela lägenheten och skriva på kontraktet, efter det ska vi göra lite saker på stan. Behöver lämna in lite viktiga papper och så ..
Och efter det blir det hem till mamma, hjälpa henne med alla galna valpar, men det är bara roligt.
Klockan 16.00 åker vi till göteborg, för vi ska på match som börjar klockan 19.00 ..
Så imorgon är vi väl hemma runt 21.00 , 21.30 och då blir det nog att bara slänga sig i sängen och sova ..
Blir himla mycket att göra imorgon så detta blir nog det sista jag skriver, skriver väl mer på onsdag eller kanske något imorgon, beror ju på om jag är jätte trött när jag kommer hem .
Om jag ens kommer hem?
Förlossningen sätter väl igång bara för jag står högst uppe i en arena med typ 2000 personer. haha pinsamt isåfall !!
Trafiken ska vi ju inte prata om, efter matchen tar det ju en halv timma , timma att bara komma ur stan ..
Så skulle inte förvåna mig om något skulle hända. Men men .. Är inte rädd för något , kan ju inte bara sitta inne heller.
Ne nu ska jag och david kolla på tv, sedan ska iallafall jag försöka sova annars är jag nog inte så pigg imorgon.
Godnatt allihopa !!

Kommentarer
Postat av: Jennie

haha det var min första tanke när du skrev att du skulle till göteborg och hade hela dagen fullbokad. Tänk om den skulle starta där! :D hehe. Ha så roligt :) du får höra av dig (K)

2009-02-10 @ 11:12:12
URL: http://hafstad.devote.se
Postat av: Mamma

Antar att du glömt 1 framför 2000 personer..men du hade rätt det var ju någonting på 11000 personer....synd at det inte blev i dag,hade blivit en rolig annons"En ny brynäsare är född i Frölunda Arenan" och hamnat på första sidan på GT ha ha...fast du gick upp o ner o upp o ner i pauserna så satte det inte i gång...men nu tror inte jag att du max går till Lördag o då är det alla hjärtans dag=)

2009-02-11 @ 01:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0